HYGGE

ALGEMENE VOORWAARDEN HYGGE

DE VERKOPER

HYGGE 
Van Stralenstraat 59
2060 ANTWERPEN
Telefoonnummer: 0488244400
email: info@hyggeconcept.be
www.hyggeconcept.be 
www.hyggeconcept.com

Ingeschreven in de Kruispuntbank der Ondernemingen (KBO) onder het nummer 0664657460  Het BTW nummer is BE0664657460


ALGEMEEN
Onze algemene voorwaarden zijn geldig op elke product van Hygge en van kracht tussen HYGGE en elke individuele gebruiker van de website die een bestelling plaatst via de webshop (hierna: “Koper”).
Bij het bestellen van een product uit onze webshop accepteert u de Algemene voorwaarden van Hygge. Wij hebben het recht om in allen tijde onze algemene voorwaarden te wijzigen.

PRIJS
Alle vermeldde prijzen zijn aangegeven in EURO en altijd inclusief BTW. 
Vervoers- of verzendingskosten worden apart aangerekend en zijn altijd ten koste van de koper, tenzij anders vermeld. Deze prijzen kunt u raadplegen bij 'shipping'.
De op de verkoopsovereenkomst toepasselijke prijs is de prijs die van kracht is op het moment van de geregistreerde bestelling en zoals die op dat ogenblik op de Website is aangegeven. De prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto's zijn decoratief en kunnen elementen bevatten die niet bij de artikelen behoren en niet inbegrepen zijn in de prijs.
Indien er door een foutje of vergissing een verkeerde prijs staat bij een artikel op onze webshop, hebben wij altijd het recht om deze prijs te wijzigen. U heeft dan het recht om af te zien van de bestelling en wordt het volledig bedrag terug doorgestort op uw rekening.

BETALING
De betaling gebeurt electronisch. Wij maken gebruik van het veilig betalingssysteem nl. multisafepay. Er kan betaald worden met Bancontact, Maestro, Paypal, Visa en Ideal. De aankoop komt tot stand wanneer we een bevestiging krijgen van uw betaling, tot dan zijn de bestelde artikelen eigendom van Hygge.

AANBOD
Hygge is gespecialiseerd in Scandinavische artikelen. De artikelen zijn uitsluitend bestemd voor particulier gebruik. 

LEVERING
De levering gebeurt na ontvangst van betaling. 
De levering gebeurt via de koerierdiensten van Bpost en GLS. 
De leveringstermijn duurt 2 tot 3 werkdagen voor leveringen in België of Nederland. 
Wij zijn niet aansprakelijk bij eventuele vertragingen of verloren gaande pakketten door de koerierdienst.
De kosten van de levering kunnen verschillen. Bij aankoop van 75 euro rekenen we geen kosten aan voor leveringen in Belgë, Nederland en Luxemburg.  Anders wordt er een meerprijs van 4,95 euro per bestelling aangerekend bij leveringen in België, 6,95 euro bij leveringen in Nederland en 8,95 euro bij leveringen in Luxemburg.
In andere Europese landen kunnen de leveringskosten verschillen van land tot land. Deze prijzen  staan onder 'shipping'

RUIL- EN HERROEPINGSRECHT
U heeft recht op 2 weken ruilrecht bij ongeopende en niet-gebruikte of niet-gedragen producten en kleren. Als wij merken dat er schade is aan een teruggezonden product of als wij merken dat de kleren vuil zijn of duidelijk gedragen zijn, hebben wij het recht om dit teruggezonden artikel niet te accepteren. Zoniet, wordt het volledig bedrag (van de geretourneerde producten, niet van de verzendkosten) binnen de 30 dagen terug gestort op uw rekening. 
Uw teruggezonden artikel moet binnen de twee weken verstuurd worden naar ons hierboven vermeldde adres. Gelieve uw aankoopbewijs en de hieronder bijgevoegde formulier ingevuld mee te verzenden. De etiketten mogen niet van de kleren afgehaald of gescheurd zijn.  U stuurt best ook een mail naar info@hyggeconcept.be om de retour te melden.
Indien u wilt kunt u na afspraak het artikel zelf bij HYGGE komen ruilen.
Retouradres via bpost (www.bpost.be) pakketservice €5 : HYGGE - Van Stralenstraat 59 - 2060 Antwerpen
OF via bpost (www.bpost.be) Postpunt €4 : Katrien Van Zande - 't Gazetje - Sint jansplein- 2060 Antwerpen
Wij vragen om de artikelen niet zomaar zonder track and trace op te sturen omdat we hier al eerder problemen mee hebben gehad. Zo ben je zeker dat het pakje ook goed terrecht komt. Verloren gegane pakjes zijn niet onze verantwoordelijkheid als er geen track and trace nummer voorzien is.

PRIVACY
U kunt bij ons ook inschrijven voor een nieuwsbrief, aan de hand van uw email adres.  Dit wordt uitsluitend gebruikt voor nieuwsbrieven.  Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die nooit doorgeven, verhuren of verkopen aan derden.  Wel geven wij uw gegevens (nl. emailadres en telefoonnummer) door aan de koerierdienst zodat zij u een bevestigingsemail en/of -sms met track and trace nummer kunnen doorsturen. Indien u dit niet wenst, gelieve dit bij het bestelproces te vermelden.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van zijn/haar log-in gegevens en het gebruik van zijn/haar paswoord. Uw paswoord wordt gecodeerd opgeslagen, HYGGE heeft dus geen toegang tot uw paswoord. HYGGE respecteert strikt de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens. 
HYGGE maakt gebruik van cookies. Cookies bestaan uit een standaard internet technologie die het mogelijk maakt bepaalde informatie op te slaan en te ontsluiten op het systeem van de gebruiker. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren. Iedere internetgebruiker kan zijn of haar computer zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd. Indien uw computer geen cookies accepteert is het mogelijk dat u problemen zult ondervinden tijdens de bestelprocedure. 

GARANTIE
Wettelijke garantie (enkel voor consumenten):
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop door (desgevallend levering aan) de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Algemeen:
Om een beroep te doen op de garantie moet de koper het aankoopbewijs kunnen voorleggen en vooraf contact opnemen met HYGGE waarna de klant het artikel op zijn/haar kosten terug dient te bezorgen aan HYGGE. 
Elk gebrek dient binnen 10 dagen na vaststelling ervan te worden gemeld.  Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging. De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik. Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen. Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant. De garantie is niet overdraagbaar.

HYGGE KLANTENDIENST
Hygge klantendienst is bereikbaar op het nummer 0488244400 of via mail info@hyggeconcept.be 
Van Stralenstraat 59, 2060 Antwerpen BELGIE

© 2016 - 2017 HYGGE | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.